domingo, 2 de diciembre de 2007

Comentarios

27 comentarios:

Dziadu z lasu dijo...

Pierwszy komentarz!
Ba ba ba

Anónimo dijo...

Publicar un comentario en la entrada sie mi nie udaje , czy jestem ułomny ???

Anónimo dijo...

Tak.

Anónimo dijo...

la puta madre tfu

Anónimo dijo...

Moj comentarios jest prosty i czasem extremos. Szary konik ze złotą grzywą odjechał w siną dal, bo wolności mu bylo brak. Nie boję sie, bo love skacze mi w ucho i wola glośno: Rusałki są pod ochroną!

Anónimo dijo...

"Kochaj mnie mimo wszystko"

Anónimo dijo...

Błogosławiony niech będzie pociąg relacji Warszawa Centralna - Poznań Główny jadący 14 lutego roku 200X! To Matka Boska sprzedała nam te miejscówki koło siebie,a dzięki temu teraz będę mogła zapuścić wąsa i nie dość,że się spod niego uśmiechać, to jeszcze zostać panią kwiecień.

Anónimo dijo...

siempre!

Dziadu z lasu dijo...

Choinka z Abu Ghraib rula!

extremos dijo...

Dzięki za zrozumienie-byłeś pierwszy(jedyny?:)

Dziadu z lasu dijo...

Magda jest ninja! :)

extremos dijo...

INFORMACJA DLA TYCH WSZYSTKICH,KTóRZY TWIERDZą żE "CHCIELI BY POZOSTAWIć SWóJ KOMENTARZ ALE NIE WIEDZą JAK TO UCZYNIć".
1.Kliknąć"Publicar un comentario en la entrada",pojawi się nowe okno.
2.Wpisać tekst komentarza w "haga su comentario".
3.Przedstawić się.
4.Publicar comentario.

Es todo.

Anónimo dijo...

czy to patrycja z milanówka mostówki mama celinki na tym zdjęciu z cyckiem? piękne zdjęcie proszę pani i piękny blog że tak się tu przycukrzę nieznajomej.

Anónimo dijo...

pozwoliłam sobie dodać panią do linków
przepraszam że nie spytałam
nieważne jak bardzo to niegrzeczne
ale trudno mi się oprzeć

Anónimo dijo...

aha no tak nie za wielki ten padół to pani narysowała renifera u stasia i luby w pokoju
pozdrawiam serdecznie

extremos dijo...

W rzeczy samej, proszę pani.Osobiście piastuję nawet zaszczytną funkcję bycia matką chrzestną Celiny.
Dziękuję za zlinkowanie,zawsze wzruszam się gdy ktoś używa określenia ,,ładne" w odniesieniu do mojej osoby :)
A w sprawie ,, narysowania renifera u Stasia i Luby w pokoju" nic tu nie napiszę bez wcześniejszej konsultacji z adwokatem.Ludzie ludziom teraz takie świnie podrzucają...
Pozdrawiam równie serdecznie.

Anónimo dijo...

czy jest polska wersja tego serwisu ??? mucias gracjas za odpowiedź, chciałem poczytać bo widzę że jest ok strona. Przy okazj chciałem wszystkich pozdrowić serdecznie. pozdrawiam, cześć, do następnego razu, pa.

extremos dijo...

Ze względu na intensywną miłość do języka hiszpańskiego chwilowo nie zamierzam tworzyć polskiej wersji.To raczej ,,fotoblog" więc bariera językowa nie jest chyba aż tak wielkim utrudnieniem. Wszystkie teksty zamieszczane w postach staram się pisać w języku polskim.Niebawem pojawi się tego więcej.
Pozdrawiam, cześć

Dziadu z lasu dijo...

No że też tu nie ma komentarzy pod poszczególnymi fotami...
No więc na tym z zdjęciu z tą ładną panią z rozmazaną szminką nie leży mi ta czerwona kreska rozpikselowana. Ot co, byłem bezlitosny.

Dziadu z lasu dijo...

...i proszę nie usuwać zdjęć jak akurat o nich piszę

extremos dijo...

,, Czerwona kreska rozpikselowana "jest ważnym elementem łączącym kilka obrazków tworzących zamknięty cykl.I wbrew temu co zapewne pomyślisz nie jest to wcale filozofia wymyślona na poczekaniu:) Jak wiesz,na blogerze nie ma możliwości umieszczania zdjęć obok siebie ale jeśli tylko któryś z moich serdecznych kolegów(np.Ty) zrobi mi w końcu stronę z prawdziwego zdarzenia na pewno zaprezentuję go w całości.
A Ty masz brzydki rysunek na profilu:)

extremos dijo...

...i proszę nie pisać o zdjęciach które akurat usuwam

Dziadu z lasu dijo...

Rysunek brzydki bo do mnie podobny :D

Anónimo dijo...

test komentarza

Pani Dominika dijo...

droga Moniko.
zua, zua jestem.

[na razie tyle]

/domi/

Dziadu z lasu dijo...

Te Ex Termos, może jakie nowe fotki by wrzuciła co?

Dziadu z lasu dijo...

dziecko w piekarniku!